Saturday, February 28, 2009

Jage lab pakcik2....

salam....

untuk entry kali ni, aku nak citer experience aku jage lab pakcik2 dan makcik2 pembantu makmal.... memang seronok... mule2 nerves gak sebab nak kene jage org yg lebih tue kan....tapi bile dah ade kat dlam lab tuh, sronok pulak tengok karenah pakcik2 and makcik2 nih... macam aku jugak rupenye diorg nih... suke main2...heheh

but, yg aku nampak, makcik2 lebih berminat lar untuk belajar... diorg la byk tny... kenepe buat bende nih... asal die jadi cam nih... semue diorg tanye... mostly, makcik2 lar yang tanye.... so, berbuih gak la mulut aku nak xplen kat diorang.... aku ni, bukan tahu sgt nak explen kat orang..... so, tinggal satu lab lagi la kot yg aku nak kene jage.... esok, nak kene bawak diorg g measure AAS.... jenuh lagi lar aku nak citer pasal AAS... better study la kot malam nih, nak elak malu esok...heheh

pas tu,lepas jage lab untuk diorg, aku pulak g lab aku wat xperiment.... bersemangat nih, maklumlah, ade alat baru smpi...heheh... lagi pun, hujung bulan nih aku ade paper nak submit... so, tgh stuggle kumpul data la nih....
cukup la kot untuk kali nih...wassalam....

No comments: