Tuesday, June 30, 2009

Aktiviti Bulan Jun Aku....

Bulan 6 yg agak penat...

Assalamualaikum...

dah lebih sebulan aku tak update blog aku nih.... agak sebok dgn aktiviti2 lain.... awal jun, aku kene present poster kat penang... x de ape sgt...just poster presentation.... pastu dapat la cuti dekat 5 hari...so, lepak la kat umah yg dah 6 bulan aku x balik.....so, the next week, aku g pulak ke kl, gi umah asoi n ijal( member utm) ... from there, kitaorg travel ke kelantan dgn kereta kenari asoi untuk attend kenduri kawen coursemate kitaorg, Rozi n Jib... so, asoi bawak perjalanan pergi dan aku bawak perjalanan balik.... penat jugak sbenarnyer....

then balik johor, terus sambung eksperiment yang tertangguh... then, 26 Jun, aku gi Perak ntuk join camping.... kat Nur Lembah Lenggong... memang penat but sgt seronok... boleh jumpa ikhwah2 dari seluruh Malaysia... program die pun agak sronok.... paling best, of course lar berakit... unfortunetely, aku punyer rakit terbalik but kitaorg still bleh mantain on course dan selamat sampai (tapi dgn bantuan bot lar...heheh)

so, aku balik hari ahad, 28 Jun... memang lenguh lar badan aku.... maklum lar, 1 bulan skali excercise...kekeke....

orait, tu jer untuk post kali ni... n, after this, mungkin blog ni akan diisi beberpa artikel yang agak ilmiah......inshaALLAH....

sekian, wassalam...

3 comments:

ibnu muhammad said...

bukan setakat sebulan tak update....dah setahun tak update ni

-budakkecik- said...

dok cukup setahung lagi... dok leh update... doh setahung, baru bleh update...

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)